Natuur en techniek

Tijdschriften Institute for Design and Engineering (IDE)

Bekijk welke vaktijdschriften we aanbieden voor Design and Engineering. Het online aanbod is 24/7 te raadplegen, de papieren tijdschriften vind je in de bibliotheek.
Zie ook algemene informatie over tijdschriften.

BBE

Veel van de informatie voor de BBE is terug te vinden in Nederlandstalige vakliteratuur. In vaktijdschriften publiceren vakgenoten artikelen over de ontwikkelingen in hun vak. Artikelen zijn daarmee meteen heel actueel. Ook op kennisplatforms en sites van gerenommeerde kennisinstituten vind je veel nuttige artikelen, check wel altijd de betrouwbaarheid van de bron!

De papieren tijdschriften zijn te leen, je vindt ze vooraan in de bibliotheek. Online tijdschriften zijn online on én off campus te raadplegen en een enkel tijdschrift werkt nog met wachtwoord en login. Deze laatste gegevens zijn te verkrijgen via de balie van de bibliotheek: mail

Vaktijdschriften BBE in de collectie van de HUBibliotheek:

De Architect (P+O)
Betoniek (O)
BIG Nieuws (O)
Binnenlands Bestuur (P, pw+ww)
Blauwe Kamer (P)
Bouwen met Staal (P)
BouwWereld (O)
BT:  vakblad over vestigingsklimaat en regionale innovatiekracht (O)
Cement (O)
Cobouw (O)
Detail (P)
De ingenieur (P)
Energie+ (O)
Geo-Info (P)
Geotechniek (P)
Groen (O)
H2O (P)
Houtblad (P)
Milieu (P)
Mobiliteitsplatform (O)
NG Infra magazine (O)
The Plan (P) architecture & technologies in detail
Renda (O)
ROM: ruimtelijke ontwikkeling, infrastructuur en milieu (O)
Rooilijn (P)
Ruimte en wonen (O)
Stedebouw & architectuur (O)
Technisch Weekblad (P)
Toets (O)
Verkeerskunde (O)

ET

Veel van de informatie voor ET is terug te vinden in Nederlandstalige vakliteratuur. In vaktijdschriften publiceren vakgenoten artikelen over de ontwikkelingen in hun vak. Artikelen zijn daarmee meteen heel actueel. Ook op kennisplatforms en sites van gerenommeerde kennisinstituten vind je veel nuttige artikelen, check wel altijd de betrouwbaarheid van de bron!

Vaktijdschriften ET in de collectie van de HUBibliotheek:

TBK

Veel van de informatie voor TBK is terug te vinden in Nederlandstalige vakliteratuur. In vaktijdschriften publiceren vakgenoten artikelen over de ontwikkelingen in hun vak. Artikelen zijn daarmee meteen heel actueel. Ook op kennisplatforms en sites van gerenommeerde kennisinstituten vind je veel nuttige artikelen, check wel altijd de betrouwbaarheid van de bron!

Vaktijdschriften TBK in de collectie van de HUBibliotheek: